Sve pogodnosti našeg co-working prostora

UKLJUČENO U NAVEDENU CENU CO-WORKING PROSTORA
Bez skrivenih troškova
Klimatizovan prostor
Besplatna vrhunska nespresso kafa ili čaj za svaki dan
IPS EKRAN dijagonale 32 inča sa 2k rezolucijom
Najudobniji radni prostor u gradu (nasloni za leđa, dlanove, noge…)
Brzi i siguran internet
Pristup zajedničkom prostoru i kuhinji
Profesionalno čišćenje kancelarije
Vrhunska lokacija u samom centru grada
Personalna kasetu za odlaganje sa ključem
12-časovno radno vreme radnim danima i 10-časovno radno vreme subotom
DODATNE USLUGE - KONTAKTIRAJTE NAS I DOGOVORIĆEMO SE:
Dodatno posluženje pića i naručivanje hrane
Usluge štampe (kolor ili obično)
Usluge skeniranja
Usluge koričenja
Usluge kurira
Javljanje na telefon u ime klijenta i prosleđivanje poziva (opcija dodeljivanja posebnog telefonskog broja)
Prijem, sortiranje i slanje pošte i slanje emaila
Ostale administrativne i profesionalne usluge (porezi, računovodstvo, punomoćja, kadrovi, itd.)
Ostale outsource usluge po dogovoru (npr, izrada računa, platni promet, itd.)
Registracija sedišta (virtuelna kancelarija)
Mogućnost tuširanja
Mogućnost kreiranja "ALL IN ONE" paketa u dogovoru sa Vašim potrebama

Najčešća pitanja

Šta je ALL IN ONE biznis koncept?

ALL IN ONE podrazumeva "one stop shop" za obavljanje svih administrativnih poslova kao i kancelarijski prostor. Pružamo mogućnost kompletne podrške za poreze, računovodstvo, obračune zarada, izrade računa, platni promet, registrovanu adresu, javljanje na telefon, sortiranje i slanje pošte, pripremu internih akata, itd. Sačuvajte Vaše vreme koje biste izgubili koordinacijom sa računovođama, bankom, poreskim savetnicima, odlaskom u PIO, APR, banku, pribavljanjem i izradom dokumenata. Jednostavno zaboravite na administraciju koju ćete poveriti nama za fiksnu mesečnu naknadu i usredsredite se na širenje vašeg poslovanja.

Da li mogu da iznajmim radni prostor na dan?

Naravno. Pogledajte našu indikativnu ponudu i kontaktirajte nas. Cene zavise od popunjenosti. Fleksibilni smo i uvek spremni za dogovor. Naše cene se smanjuju svakim novim radnim danom. Osim rentiranja radnog mesta, možemo Vam ponuditi i rentiranje kompletne kancelarije od 4 do 10 radnih mesta.

Da li pružate usluge pojedinačno ili samo u ALL IN ONE?

Pružamo sve vrste usluga, kao što su računovodstvo, obračun zarada, poresko savetovanje i ostalu administrativnu podršku. Ipak, najisplativije je imati sve na jednom mestu gde su sve ove usluge pružene odjednom.

Šta je coworking?

Coworking je zajednički radni prostor u kojem zakupljujete jedan deo ili delove za obavljanje kancelarijskih poslovnih obaveza. U njemu dobijate svu tehničku podršku sa mogućnošću i/ili dodatne usluge. Realno je upoznavanje kontakata iz sličnih za poslovne saradnje i partnerstva.

Koji su dodatni troškovi i da li je cena koju nudite fiksna?

U potpunosti smo fleksibilni i spremni za sve vrste dogovora. Međutim, treba napomenuti da se za navedenu cenu dobijaju standardne usluge iz naše ponude za coworking prostor. U zavisnosti od Vaših zahteva za štampanjem, koričenjem, kurirskih uslugama, računovodstvom, porezima i ostalim poslovima, cena se dogovora ponaosob.

Gde da se parkiram?

U blizini našeg prostora se nalazi parking kod zgrade Politike, Skupštine Grada i Obilićevog Venca (sve na 2 minuta hoda od nas)

Koje sve usluge pružate?

Pogledajte naše usluge, ali to nije sve. Naš princip je pre svega outsource za IT stručnjake i ostale stručnjake koji svoj sat naplaćuju po satnici. Ako možete da zaradite pristojnu satnicu na kompjuteru, zašto biste gubili vreme i novac na bilo šta drugo? Ako smo u mogućnosti, mi ćemo obaviti i Vaše privatne obaveze. Kontaktirajte nas za dogovor.

Naši klijenti

Klijenti

Copyright © 2020 Nonagon. Sva prava zadržana.

Powered by Veb Dizajn Studio.

O nama

Nonagon Chartered Accountants d.o.o.
PIB: 111923323
MB: 21571466

Kontakt

Telefon:
+381 63 526 814
Email:
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Adresa:
Kosovska 1,
11000 Beograd, Srbija