Co-working prostor

Šta dobijate i po čemu se to naš „co-working“ prostor razlikuje od drugih:

  • LOKACIJA – Nalazimo se u strogom centru grada sa veoma razvijenom strukturom javnog prevoza i u blizini parking servisa. Pogledajte na mapi
  • RADNO VREME – Ako vaši klijenti rade u drugoj vremenskoj zoni kod nas nećete imati problema. Radno vreme nam je svakog dana od 9h do 21h bez dodatnih troškova. Radimo i vikendom! Izaberite paket po vašoj meri.
  • ERGONOMIJA – Shvatamo da je udobnost i komfor ključan za stručnjake koji puno vremena provode radeći na kompjuteru. Svako radno mesto poseduje direktorsku udobnu fotelju, naslon za leđa, naslon za noge i naslon za dlanove.
  • EKRAN – Da li znate neki drugi „co-working“ prostor koji nudi IPS ekran dijagonale 32 inča sa rezolucijom od 2k? Svako naše radno mesto ima po jedan.
  • PROSTOR ZA ODLAGANJE – Svako radno mesto poseduje posebnu kasetu za odlaganje stvari sa ključem.
  • LJUBAZNOST OSOBLJA – Nama niste „poslednja rupa na svirali“. Mi nemamo ogroman broj radnih mesta i samim tim nam je svako pojedinačno radno mesto vrlo važno. U svakom trenutku ćemo omogućiti optimalne uslove za vaš rad.
  • KLIMATIZACIJA –Svaka kancelarija je klimatizovana, profesionalno očišćenja i sa kuhinjskim prostorom.
  • ČIŠĆENJE – Angažovali smo profesionalno čišćenje kancelarija.
  • KUHINJA – Posedujemo kompletno opremljen kuhinjski prostor.

Copyright © 2020 Nonagon. Sva prava zadržana.

Powered by Veb Dizajn Studio.

O nama

Nonagon Chartered Accountants d.o.o.
PIB: 111923323
MB: 21571466

Kontakt

Telefon:
+381 63 526 814
Email:
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Adresa:
Kosovska 1,
11000 Beograd, Srbija