"All in one" biznis koncept

Da li ste se zapitali koliko vas košta potrošeno vreme za odlazak do računovođe, poreske uprave, banke, pošte, PIO fonda, APR-a, javljanje na telefon, pripremu, izdavanje i slanje faktura, pripremu biznis planova, pripremu ugovora o radu za zaposlene, prijavu i odjavu zaposlenih, obračun zarada,, itd.? Praksa je pokazala da administracija u proseku troši između 25% i 30% radnog vremena, što je oko jedne radne sedmice mesečno ili 40-ak radnih sati. Svo to vaše potrošeno vreme je moglo biti iskorišćeno za dodatnu zaradu i uvećanje profita. Poverite ove poslove našem stručnom timu, a razliku „stavite u džep“.

Administracija može biti vrlo komplikovana, vrlo zahtevna po pitanju vašeg vremena i može rezultirati velikim gubicima za poslovanje. Sigurno ste čuli ili poznajete nekog ko je u poreskom prekršaju ili mu „fali jedan papir“. Neki prekršaji podležu i krivičnoj odgovornosti. Eliminišite rizike i prepustite sve administrativne poslove timu izvanrednih stručnjaka.

Šta podrazumeva „all in one“? Sve usluge možete dobiti na jednom mestu. „All in one“ pruža premijum radni prostor, finansijsko i poresko planiranje i savetovanje, vođenje knjiga, izradu i podnošenje poreskih prijava, kadrovska pitanja i evidencije, virtuelnu kancelariju, platni promet, izradu ugovora, izdavanje računa, izradu poslovnih akata i politika, „networking“, kurirske i ostale usluge.

Usluge pružamo privrednim društvima, preduzetnicima i fizičkim licima (stranim i domaćim). Zaboravite na administraciju i uvećajte svoj profit!

Copyright © 2020 Nonagon. Sva prava zadržana.

Powered by Veb Dizajn Studio.

O nama

Nonagon Chartered Accountants d.o.o.
PIB: 111923323
MB: 21571466

Kontakt

Telefon:
+381 63 526 814
Email:
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Adresa:
Kosovska 1,
11000 Beograd, Srbija